Valencia, a new experience in Spain - Reisverslagen van Jordy Koolhof - WaarBenJij.nu Valencia, a new experience in Spain - Reisverslagen van Jordy Koolhof - WaarBenJij.nu
Valencia, a new experience in Spain

Hallo allemaal,

Deze blog gaat voor al over de avonturen die ik, Remco en Marco beleven in het prachtige Valencia tijdens onze studieperiode van 5 maanden. Tijdens deze 5 maanden zullen we gegarandeerd veel gaan beleven en doormiddel van deze blog wil ik jullie op de hoogte houden.

veel plezier

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2015

Study Abroad Valencia

08 September 2015

Vamos Valencia
Jordy

Hallo allemaal, Welkom op mijn blog over Valencia. Hierin neem ik je mee en geef ik je een kijkje in het leven als student in het prachtige Valencia. Samen met mij vrienden/studiegenoten Remco en Marco gingen wij het studie avontuur aan in Valencia. Via deze blog probeer ik je een beetje op de hoogte te houden van al onze leuke avonturen. Even een feitje..... Valencia is de tweede grooste stad van Spanje met ongeveer 810.000 inwoners. Valencia ligt aan de Costa del Azahar aan de Middellandse Zee en aan de rivier de Turia. Valencia is gesticht in het jaar 138 v.Chr. door de Romeinen en geldt als geboorteplaats van de PAELLA, een van de bekendste gerechten uit de Spaanse keuken. De stad wordt ook wel sinaasappelstad genoemd. veel lees plezier, Groet Jordy

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2877

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Valencia, a new experience in Spain

Landen bezocht: